Monday, February 26, 2007

Nettet snører seg sammen

I: Hva er vi egentlig?
Meg: Ingenting. Jeg har kjæreste, du har kjæreste. Dette går ingen vei. Dessuten er du ikke bra.
I: Men er du full nok, vil du ha mer å drikke? Jeg har ikke kjæreste, og karen din er ikke i samme land som deg en gang!
Meg: Du har kjæreste. Gå og jobb. Menneskene vil ha øl, og jeg vil at du skal gå.
I: Hvis jeg skal gjøre det du vil, må du gjøre det jeg vil.
Meg: Hva vil du?
I: Det vet du godt.
Meg: Din kødd.
I: Og stolt av det.

Han gliste og gjorde den tingen med øret mitt som jeg ikke kan styre meg for. Jeg dyttet hånden hans vekk, men litt for sent.

Meg: Jeg hater deg. Dette må være på mine premisser, og det har det sluttet med for lenge siden. Jeg hater deg.

Han kysset meg, og jeg snudde meg ikke. Faen.

No comments: