Thursday, February 1, 2007

Kringaster mine synder

Jeg er en av de som er utro mot kjæresten sin, og som ikke forteller ham om det, som ikke slår opp med ham. Jeg er en sånn. Noen vil kalle meg tidenes dårligste dame, andre dømmer ikke, men hvisker i hjørnene når de tror jeg ikke hører, og andre igjen lar min business være min business. Jeg vet ikke helt hva jeg synes er verst.

Han er på utveksling i Amerika, og det er derfor det hele begynte. Han bor i leilighet i California, damene er tynne, brune, blonde, amerikanske og lettere på tråden enn Samantha Jones. Da Han ringte og fortalte om De Andre, var jeg et vrak i to uker før hevnlysten satte inn. En fuktig fest ble til den første episoden, og siden det har det bare ballet på seg. Problemet er at jeg ikke har greid å slutte. Jeg er en dårlig dame, og dette er min blogg.

No comments: